החשיבות של מאמן כושר אישי

החשיבות של מאמן כושר אישי

החשיבות של מאמן כושר אישי היא להביא את המאמן אל המטרה ולתוצאות אליו מייחל המתאמן להגיע. תוצאות שבעצם לא הגיע אליהן גם כשהיה מנוי למכון הכושר הטוב ביותר.
מאמן הכושר האישי מחויב כלפי המתאמן לביצוע תשאול, בדיקה והבחנה של על מנת להציב יעדים ברי ביצוע, לבנות תכנית אימונים אישית בצורה הדרגתית בכדי להגיע למטרות בצורה נכונה, הדרגתית ובריאה.
מאמן הכושר האישי חייב לשים דגש על שילוב של פעילות אירובית ואינארובית.
הפעילות האירובית, תורמת לשיפור סיבולת לב ריאה, הגדלת נפח הריאות, שיפור תפקוד הלב, איזון לחץ הדם וכמובן לא נשכח, שריפת שומנים.
פעילות אינארובית, תתרום לנו לחיזוק שרירי השלד, חיזוק הרצועות והגידים, תתרום לחיזוק ולצפיפות עצמות טובה יותר, וכמובן לעליה בקצב חילוף החומרים בגוף, אשר תורמת לשריפת קלוריות גבוה יותר עקב מסת שריר גדולה יותר.
מאמן הכושר האישי צריך להיות כל הזמן עם “היד על הדופק” ולראות באיזה מצב המתאמן נמצא ביום האימון, להיות קשוב לגופו, מגבלותיו, צרכיו, וליכולת הפיזית והרגשית באותו אימון, מעקב צמוד אחר קצב ההתקדמות האישית והקשבה ללקוח תוביל להצלחה להגיע אל המטרות ללא פציעות ובדרך בריאה והדרגתית.
ציבור המתאמנים כיום אינו מסתפק במכשור יפה ויוקרתי, אלא הדבר החשוב ביותר בעיני המתאמן, לבחור מאמן כושר אישי הטוב ביותר מבחינה מקצועית, זה שיביא אותו לתוצאות, זה שיעדכן אותו על חידושים בתחום האימון והתזונה הנכונה והמאוזנת בכדי להגיע לתוצאות ללא פציעות, תוך שינוי אורח החיים לבריא יותר.
איך תזהו מאמן כושר אישי טוב ומקצועי: “הסנדלר לא הולך יחף”, אז כמובן שנחפש גם מאמן כושר אישי שנראה לפחות כפי שאנו מדמיינים שצריך להראות מאמן כושר אישי, (רזה, שרירי, חטוב, מסודר, נקי, ספורטאי, מדבר בצורה נעימה ומסבירה פנים, דייקן ואינו מאחר, מנומס, מתעניין בלקוח באופן קבוע, מתקן בדרכי ביצוע התרגילים בכל אימון, אינו לועס מסטיק, אינו מדבר בטלפון ואינו מבזבז את הזמן היקר של הלקוח…)

למאמן הכושר האישי יש צורך בשינוי כיוון החשיבה בזמן האימון עצמו, ובמקום להתמקד במספר החזרות של התרגילים, בשיחות חברתיות, או בטלוויזיה, המאמן הכושר האישי אמור להתרכז באיכות התנועה ואופן ביצוע התרגילים של המתאמן ולהיות ערניים וקשובים ללקוח.
מאמן כושר אישי מקצועי ישים לב ודגש בכל אימון ואימון על ריכוז מלא ונשימה נכונה בביצוע התרגילים, יעילות וניצול אנרגיית הגוף בתרגילים הדורשים שרירים מייצבים. ביצוע התרגילים תוך מודעות למסלולי התנועה ובהתאם למבנה המפרקים, הכרה
ומודעות לכיווני התכווצות השרירים העובדים, איזון הגוף ותנוחת מוצא נכונה לביצוע התרגילים, העלאת דרגת הקושי והתקדמות בביצוע בצורה הדרגתית.
המודעות הולכת וגדלה לבריאות הגוף והעובדה שפעילות גופנית צריכה להיות מותאמת באופן אישי לכושרו של המתאמן, לגילו, תזונתו, מגבלותיו ואורח חייו, בולטת כיום בכל מדינה מתקדמת, והשיעורים הקבוצתיים של מכוני הכושר הגדולים והעמוסים נדחקים אל השוליים.
הפתרון הטוב ביותר להשגת תוצאות של גוף חטוב, מוצק, רזה, ובריא טמון בדרך האימון ובמאמן הכושר האישי.
ב ה צ ל ח ה.

טרם הגיבו.

השאר תגובה