אימון כושר אישי מוביל לתוצאות

אימון כושר אישי מוביל לתוצאות
המודעות הולכת וגדלה לבריאות הגוף והעובדה שפעילות גופנית צריכה להיות מותאמת באופן אישי לכושרו של המתאמן, לגילו, תזונתו, מגבלותיו ואורח חייו, בולטת בעיקר באזור מרכז הארץ, והשיעורים הקבוצתיים של מכוני הכושר הגדולים והעמוסים נדחקים אל השוליים.
מטרת המתאמן היום היא להגיע לתוצאות, תוצאות שבעצם לא הגיע אליהן גם כשהיה מנוי למכון הכושר הטוב ביותר.
כיום המגמה היא לבצע פעילות אשר תביא את המתאמן לתוצאות בצורה נכונה, בריאה והדרגתית, תוך כדי ביצוע של פעילות אירובית ואנאירובית בטיחותית ומבוקרת, בחדר הכושר, בהדרכה אישית ומעקב צמוד אחר קצב ההתקדמות האישית.

הציבור כיום אינו מסתפק במכשור סטנדרטי אלא רוצה להתאמן באמצעות המכשור המשוכלל והמתקדם שישנו בשוק, ובצדק.
מכשירי הכושר כיום הינם טובים יותר מבעבר מבחינה של תנועתיות נכונה ובריאה יותר לגוף האדם, עבודה שקטה יותר, תנועות חלקות ובלי חיכוך, תנועות מלאות וטווחי פעולה נכונים מבחינה ביומכניקה של גופנו.
המכשור המגוון והמשוכלל מאפשר למתאמן לבצע את הפעילויות המיועדות בחדר הכושר בצורה בריאה יותר מאשר מחוץ לחדר הכושר – פעולות כמו הליכה, ריצה, רכיבת אופניים ואלפטיקל.
אימוני הכושר האישיים תופסים היום את מקומם של שיעורי המחול האירובי, ספינינג ואימוני חדר הכושר כאשר מטרתם בראש ובראשונה להשיל את הקילוגרמים המיותרים.
מטרות נוספות הינן אימון שרירי הגוף להשגת מראה חטוב, מוצק ואסתטי, ושיפור הכושר הגופני.
כל זאת מתבצע תוך שימוש במכשירי כושר מהדור החדש עם גיוון גדול יותר של תרגילי התנגדות ואביזרים רבים ושונים כגון משקוליות חופשיות, מוטות כושר, כדורי פיזיו ומגוון רחב של עזרים.

המפתח להשגת תוצאות
המפתח להשגת תוצאות של גוף חטוב, מוצק, רזה, ובריא טמון בדרך האימון, בתזונה, במשך זמן ההתאוששות מהמאמץ וכמובן במאמן הכושר האישי שמוודא ובודק את קצב ההתקדמות האישית ומכוון אל התוצאות בדרכים בריאים.
יש צורך בשינוי כיוון החשיבה בזמן האימון עצמו, ובמקום להתמקד במספר החזרות של התרגילים או בטלביזיה, אנו אמורים להתרכז באיכות התנועה ואופן ביצוע התרגילים:

1. דגש על ריכוז מלא ונשימה נכונה בביצוע התרגילים
2. יעילות וניצול אנרגיית הגוף בתרגילים הדורשים שרירים מיצבים.
3. ביצוע התרגילים תוך מודעות למסלולי התנועה ובהתאם למבנה המפרקים, הכרה
ומודעות לכיווני התכווצות השרירים העובדים.
4. איזון הגוף ותנוחת מוצא נכונה לביצוע התרגילים.
5. העלאת דרגת הקושי והתקדמות בביצוע בצורה הדרגתית

אז קדימה לפעילות ובהצלחה…

אין אפשרות להגיב כעת.