מים והקשרם לקיום הגוף

מים והקשרם לקיום הגוף

כמות המים בגוף משפיעה על העור, משום שהוא מכיל יותר מ-20% מן המים בגוף. ולכן, אספקה מועטה של מים לגוף משפיעה לא רק על המערכות הפנימיות של גופנו, אלא גם פוגמת בחיוניות העור ומשפיעה על היווצרות קמטים. כדי לשמור על רמת לחות מספקת בשכבת העור החיצונית, אנו חייבים ללחלח את שטח העור החיצוני ולשתות באופן סדיר.
מים משפרים את הפעילות הגופנית
כשאנו מבצעים פעילות גופנית או מאמץ גופני, גופנו מאבד כמות רבה של נוזלים.
בשעה אחת של פעילות מאומצת, אנו עלולים לאבד 2 ליטר נוזלים! ולכן, חיוני ביותר למלא את החסר.

חוסר בנוזלים הנו הגורם העיקרי לעייפות, לירידה בביצועים ובקואורדינציה, ולכיווץ שרירים.
איבוד של 1% ממשקל הגוף בעת פעילות גופנית, גורם לירידה של כ-5% ביכולת הביצוע הספורטיבי
איבוד נוזלים משמעותי יותר, עלול לגרום לירידה של עד 30% בביצועים שלנו.
השלמה מהירה של אובדן הנוזלים, ושמירת מאזן הנוזלים, יסייעו לנו לשפר את הביצועים הספורטיביים
ואת כושר הסיבולת שלנו.
מים מסייעים להפחתת משקל
מים מסייעים לתהליך ההרזיה
מרכזי השליטה על הרעב והצמא במוח קרובים מאוד זה לזה, לעיתים קרובות אנו מזהים את תחושת הצמא כתחושה של רעב, וניגשים לאכול. שתיית מים תורמת לחילוף החומרים ולשמירה על טמפרטורת גוף אופטימלית, המסייעים אף הם לירידה במשקל.

טרם הגיבו.

השאר תגובה